Allmänt

Ingen söndagsångest för fem öre.

Lyckoruset lever kvar i mig än så länge. Jag njuter av att känna så! Det känns som om inget är omöjligt ni vet. Jag kan göra allt ungefär! Jag kan styra mitt eget liv, allt är upp till mig.

Så ligger jag här i sängen, dags att sova snart. Har gjort en liten mini ansiktsbehandling på mig själv. Kände att min hy skriker efter det då jag varit ute i solen hela dagen. Jag vet inte riktigt vad som händer med min hy just nu. Tror aldrig att jag har haft så många knottror, finnar och annat skit förut. Så jag bestämde mig för att ta hand om den lite extra.

Om ni missade rubriken så läs den igen och sen kom tillbaka hit. Så skönt att inte ha det. Jag njuter verkligen och smider planer i hemlighet. Hoppas, hoppas att jag kan göra detta som jag smider. Skulle det funka så skulle jag allvarlig dö av lycka! Jag skulle vara så nöjd att jag vet inte vad. Förhoppningsvis vet jag denna vecka, kanske redan i morgon. Blir det nått så avslöjar jag ju det på stört!

Får nöja oss med bilder idag så länge:

Solhäng i Vasaparken med Sanna, Frida och Fredrik. Varmt och alldeles perfekt!

Avslutade dagen med middag på Skinnarviksberget med Frida och Fredrik. Dagen kunde inte ha blivit bättre!

Standard

Kommentera

