Uncategorized

No way.

Har precis varit och tittat på en lägenhet i gamla Enskede. En ungdomslägenhet. En knarkarkvart säger jag att det mer såg ut som. Det stank piss i hissen, mat os från hela världens matkultur.

Jag må vara ganska kräsen men hade mentalt ställt in mig på att inte ha några förväntningar alls. Men alltså vad i hela fridens namn var detta?! För det första så städar man väl och gör snyggt om någon ska kolla på lägenheten? Eller åtminnstone att man tar undan disk och dyl. Eller har jag fel?

För det andra kändes det som att man inte får ha något privatliv i ungdomsbostäder. Tanten som visde lägenheten var en sjukt konstig människa. Jag verkligen hatar människor som pratar med en som om mn är 13 år gammal. Åh, blir irriterad bär jag bara tänker på det. Men nu vet jag i alla fall att den inte är aktuell, för min del alltså.

Standard

Kommentera

