Allmänt

I put my Wellingtons on.

Det bara regnar och regnar. Vet inte om moder jord förbereder för en enormt varm och torr sommar eller vad som håller på. Men mina gummistövlar är på för jag hade då inte tänkt att stanna inne idag.

Jag ska nämligen till Eco Hair och klippa mig. SPÄNNANDE! Har ju inte klippt mig sen i december så är på tiden. Räknar alltså inte med att jag har klippt ni själv med hjälp av mamma. Hehe! Det lutar ju åt att klippa av en bra bit. Gjorde ju ett inlägg för en vecka sen tror jag. Nå väl ni kommer ju att få se!!

Efter det ska jag hem till en kollega och göra en ansiktsbehandling. Också spännande, älskar att åka hem till folk och se hur dom bor. Tycker att det säger rätt mycket om hur en person är osv. Om jag inte har varit hemma oss er var inte rädda för att bjuda in mig, jag dömmer ingen. Lovar! Är bara nyfiken.

Kvällen har jag inte bokat upp för fem öre. Men det blir i alla fall ingen utgång vad jag känner. Men jag är ju som jag är, man vet aldrig vad jag känner då.

Föresten, vad är det för maraton jag har missat? Alla verkar som om dom ska springa. Alla på både pendeln och tunnelbanan har löparkläder. Det är väl inte Stockholms maraton idag heller?

Standard

2 thoughts on “I put my Wellingtons on.

Kommentera

