Allmänt

Svensken är stolt.

Det firades ju en hel del igår. Mer än vad jag trodde folk skulle göra. Så tji fick jag. Det är ju superkul att dom flesta är stolta och vill fira sin nationaldag!! Nästa år ska jag slå på stort!! I promise!

Jag firade liiiiite med att fika hemma hos Roben. Hallon och björnbärs paj med vaniljsås. MUMS! Vi fuskade och körde på färdigköpt, men den var god ändå. Det kryllade av folk inne i city. Helt sanslöst! Jag fick nästan kriga för att komma någonstans. Åh, får ju inte glömma att solen kom fram efter ett tag! LOVE! Det funkar att be till moder jord! Haha!

20120607-082546.jpg

Standard

Kommentera

