Allmänt, Ekologisk hudvård.

Sommarlov och seperationsångest.

Så var den fjärde perioden slut. Varje gång går fortare en den andra känns det som. Nu är det sommarlov och nästa period blir inte förens augusti. Buhu! Jag skulle vilja ha skola varje dag. Eller åtminnstonne några gånger i veckan. Alltid lite jobbigt att gå därifrån.

Men jag får se det som något possitivt, jag har något att se fram emot. Jag ska väl inte klaga, jag drar ju iväg till Australien. Jag MÅSTE öva där borta. Jag SKA. Finns Inge sen bara nu. Har ju redan två bokade ansiktsbehandlingar på tisdag. Ska försöka squeeza in lite fler innan jag åker.

Åh, tagga!! När jag kommer hem sen då jäklar ska massagebänk inhandlas osv. Lokal sökes för övrigt!! Någon som vet någon som kan hyra ut en lokal ca. 4ggr i månaden? Hojta gärna till!! Maila gärna till emelie.lofman@hotmail.com

Ha en fortsatt underbar söndag!!

Standard

Kommentera

