Uncategorized

Snart så..

Kommer jag krama om min saknade loppa till kusin! Längtar! Är på väg dit nu, men det tar sin lilla tid att åka från Barkaby till Nacka.

Ikväll är det match.
Sverige spelar sin första match denna EM, för er som inte vet det. Ska bli spännande faktiskt. Dock suger det rätt hårt att jag börjar jobba 7.20 imorgon bitti. Jag ska väl vara glad att jag slapp börja 7. Får väl se det possitivt, det blir ju ingen öl ikväll.

Kom på vad det var jag hade glömt bort. Det var ju skoljoggen, och det menas att våra elever skulle springa vilket menas att även jag skulle springa. För ovanlighetens skull tittade solen fram och värmde oss rejält när vi sprang. Svetten rann och ja man känner sig rätt fräsch nu. Haha! Men skönt, då kunde jag med gott samvete skippa gymmet. Jag ska nog ta och försöka ge mig på att börja springa. Alltså nu ska jag inte lova för mycket, men försöka kan jag.

Standard

Kommentera

