Uncategorized

Poppys n’ me

Poppys mitt på söder. Har faktiskt aldrig sett sånna live om man nu ska säga så men blev lite extas när jag såg dom faktiskt. Tänk vad man kan hitta på en promenad.

Nu ska jag gå och sova sött. Känner mig lite slut faktiskt. Skolavslutningar är lite smått stressande. Eller egentligen inte. Jag kände mig mest överflödig om man säger så men många kollegor blir väldigt stirriga. Dock inte dom närmaste men ändå tillräckligt nära för att sprida stressad energi. Take a chillpill I like to say. Haha!

Bjuder på den sista bilden som blev tagen i farten i morse på väg till jobbet.

Standard

Kommentera

