Allmänt

Skolavslutning för eleverna.

Onsdag och dags att ge eleverna sommarlov. Nej, jag går inte på semester än, det blir inte förens den 26 juni. Behöver jag skriva att jag åker till Australien dagen efter? Ne, trodde inte det heller. Haha!

Långkjolen på, håret fönat och ögonskugga på för att göra sig lite extra fin. I normalt fall ser man ju ut som en död råtta, trött och stressas. Men idag ni, ska jag behålla lugnet och bara vara glad!

Ska bli kul och se alla glada och lyckliga barn. Det blir min andra skolavslutning som jag är med på. Våra elever ska prata om olika djur och sjunga i kyrkan. Mys! Hoppas solen tittar fram också.

Ha en underbar tisdag!

Standard

Kommentera

