Allmänt

She came back.

My little babe Roben came back home from Melbourne yesterday. What a surprise! I for sure did not expect that. Men ibland blir det så. Men jag är lika glad ändå! Så lilla hon kom hem till mig igår kväll och vi myste med mat från grillen och skrattade ihjäl oss till filmen ‘friends with benefits’. Tredje gången jag såg den. Skön film. Vi gjorde en mini facial också. Kände att hon behövde en och jag lika så. Slurp sa det bär masken lades på. En kopp vallört/lavendel te drack vi också. Mys!

Mamman från familjen jag jobbade hos i Sydney svarade igår på mitt mail. Det var som om en sten lyftes från hjärtat. Det har ändå typ gått två veckor sen jag skickade det. Trodde att hon inte ville träffas. Men det vill hon. Ska bli mysigt, roligt och sorgligt att träffa henne och lille C.

Idag är det ju fredag. Herregud vad skönt det ska bli att sova ut i morgon. Helg! Ikväll blir det AW med kollegorna. Sista innan alla går på semester. Det blir i och för sig bara vi ungdomar. Lika bra det! Haha!

Standard

Kommentera

