Uncategorized

Over and out.

Denna dag går verkligen till historien. Det en den mest omtumlande dagen på detta år. Ursäkta mig, men denna dag har varit SKIT. Men min oro i magen är long gone. Jag har äntligen listat ut vad det var jag gick och oroa mig över. Ingenting jah kommer att ta upp här. Det var inte PMS, inte resfeber eller något av det andra jag har skrivit. Detta är för privat att skriva här. Nåväl. Dagen från helvetet. Både på jobbet och privat.

Problem solved = jag totalt utpumpad, caput och död. 

Jag blir alltid lika förvånad över mig själv. Men ibland får jag verkligen leta på djupet inom mig för att hitta svar på hur min kropp fungerar. Den ger ju mig alla signaler men jag är fortfarande lika blind som förut. Nåväl, nu vet jag också varför min förkylning kom så lägligt till midsommar. Hehe! Skämt och sido.

Nu dags att sova en stund. Försöka. Tänka positivt. Jag har lärt känna en ny sida hos mig själv. Jag har lärt mig att koppla ihop signalerna. Förut tog det månader och år, nu tar det bara en halv dag eller så. GOD NATT!

Standard

Kommentera

