Uncategorized

Tomorrow is tomorrow.

Kunde inte komma på en fyndig kommentar. I alla fall. Helt underbart att jag slutade tidigt idag. Idag har det inte varit min bästa dag om man säger så. Jäkla otur att jag gått och blivit förkyld. Ska väl vara glad att det inte sitter i halsen utan i bihålorna, eller? Jag är trött och irriterad. Va händer med mig? Jag känner inte igen mig själv. Blöhä!

Nog om min missär. Nu är jag på väg att möta upp Sanna för att handla inför morgondagen. Sen tvätta ikväll och sen kvällsmys hos Sanna. Imorgon är det ju midsommarafton. Känns inte för fem ören. Har ens sommaren börjat? Que pasa? Haha! Nåja. Positiv var det ju man skulle vara. Positiv.

Standard

Kommentera

