Allmänt

Just a few hours left in Sweden.

20120626-214331.jpg

20120626-214338.jpg

20120626-214349.jpg

Börjar att visa dessa fina bilder från igår. Hadde en jätte mysig middag på Vapiano men Fiben och Iben. Vi avslutade på Eken med ett till glas rose. Kommer sakna dom mycket men det glädjen mig att jag inte kommer vara borta så länge som flera månader. Hihi! Önsketänkande då. Men inte nu.

Känns jättekonstigt att åka. Eller nej inte konstigt men det känns inte som det brukar göra. Ni vet pirrigt eller så. Ingenting alls känns det som. Det har inte varit jobbigt att packa, vilket det brukar vara i vanliga fall. Jag verkligen hatar att packa. Jag menar HATAR. Men inte denna gång. Känns på något sätt naturligt att åka dit. Ska hem en snabb vända sådär liksom. No big deal. Hehe! Nog om det.

Sitter på väg till mormor nu. Har städat hemma och fixat åt lilla Alma som flytten in. Har nog inte varit säger rent och städat på länge. Det ska bli skönt att någon bor där. Hoppas du har det mysigt där Alma!

Åh, kommer sakna er alla! JAG ÄLSKAR ER! Ni vet vilka ni är!

Standard

Kommentera

