Allmänt, Australia

Walking the streets.

Hade ju lovad att ta en massa foton på min härliga tur till city. Här är dessa få. Förlåt, förlåt att det inte blev flera. Ganska dåliga bilder dessutom. Hatar att går runt som en jäkla turist där inne. Så knäppte några bilder i farten bara.

Blev helt tagen när jag klev ut på George streeet från Town hall stationen. Det blev verkligen ett ‘shit nu är jag här igen, helt sjukt!’. Jag kan säga att jag gick runt i evigheter. Gick i fyra timmar non stop. Inget skämt. Jag ville gå överallt och se allt. Det blev med andra ord typ ingen shopping. Försökte att hitta nått men det är typ omöjligt. Hehe! Bara bra för plånboken. Så skrolla ner och njut!

Skyscrapes. Oh, I’ve missed ya. Haha! Det är verkligen häftigt att kolla uppåt när man går längs gataorna inne i city.

On my way to the Rocks from Circular Qay. Ni kan ju skymta härliga Harbour Bridge där borta. 

Circular Qauy, mitt älskade lilla färjeläger. Där har man ätit många fish n’ chips, måsarna har försökt ta en mat och många träffar har startat här. 

Såklart så skulle jag ta en klassiks turistbild på Opera huset. Dock sjukt svårt att få en bra en då det var motljus.

Standard

2 thoughts on “Walking the streets.

  1. mormor skriver:

    det känns verkligen bra att du njuter av din resa.Haaaaaaaaaaadet var rädd om dig kraaaaaaaaamaar

Kommentera

