Allmänt, Australia

Två öl blev till en massa planer.

Härliga Bilder på mig och Anna innan va? Haha, vi har tagit så sjukt många sjuka bilder. Som vi skrattade igår. Videos finns dessutom. Man måste bara älska Photo Booth. 

Vi gick ju ut igår. Dock skulle det ju inte bli en all nighter då dom stänger typ allt klockan 22.00. Haha, ja va ska man säga. Vi körde på hemma hos hennes kompisar. Fy satan va kul!

Jag ska ta mer er från början. Vi mötte upp hennes vänner Kaya, Dave, Pete, Michael, Jimmy and some other dude. Vi mötte upp dom på en mexikansk restaurang. Vi kände för att vara ekonomiska och äta hemma. För er som vill veta gjorde jag mammas goda köttfärssås. Mumma! jäkligt gott fyllekök förresten. Haha! Vi tog en öl och sen drog vi hela gänget till Northies. Northies är en del sports bar och en del restaurang och en del dansgolv. Ganska skönt ställe faktiskt. Gillar sports barer. En jäkligt härlig blandning av människor. 

Jag har snackat med så många människor och verkligen tycker om Annas vänner. Så jäkla roliga och annorlunda och bara goa. Ian och hans vän kom också förbi sen. Jäklar vad den karln kan snacka. Han ska ta med mig och Anna i morgon bitti till Blue Mountains. Ska bli så kul! Klockan sex i morgon bitti ska vi dra.

Nåväl, stället stängde ju som sagt 22.00 så Pete drog en efterfest hemma hos han. Sweet! Så där hängde vi in på småtimmarna. Massa snack om allt mellan himmel och jord. Anna har nu också slutat på ett av sina jobb. Så nu är min donna ledig mån-tors varje vecka. I’m so freaking happy for that. Så vi kanske drar till Melbourne nästa vecka. Vem vet. Juste vi planerade en svensk fest på onsdag också. Typ midsommar stuk med sill, potatis, köttbullar m.m. Haha! Oj, oj vad vi planerade. Kul!

Nu väntas stor frukost ute med hela gänget från igår. Ska gå in och väcka lilla Anna. Stackars henne, hon drog en tequila shot igår. Smarta jag tacka nej, har lärt mig att jag och tequila inte går hand i hand. Denna utgång har föresten fått bort min  jet lag. Hallelulija!

Standard

Kommentera

