Uncategorized

Newtown och Ikea

Nej jag saknar inte Sverige. Anna är den som saknar och jag följer med till Ikea. Jag kan säga att jag smått diggar Ikea här. Herregud varför skulle man inte vilja äta middag där? Köttbullar och mos? Vem skulle inte det? Anna var salig som tusan, jag kommer ihåg den känslan när jag var på Ikea förra trippen. Det blir som ens lilla svenne mark.

Nåväl det var sista stoppet innan var vi i Newtown. Har faktiskt inte varit där och jag diggar det också. Blir mycket digga men skit samma. Tycker om ordet, nog om det. Det kändes lite smått som att vara i London. Förstår varför Anna och Mitch tycker om Newtown. Det var häftigt att se något nytt som man inte har sett förut. Tänkte att jag skulle shoppa men jag har fasiken tappat stinget. Help!

Delade på en Ablt (Avocado, bacon, lettuce and tomato) med Anna. Yum yum!

Folktomt men snyggt ställe och god mat. 

Sen fanns det en övergiven kyrkogård som v gick förbi. Creepy, men ack så spännande. Tydligen brukar vissa folk hänga där, varför vet jag inte. Jag skulle inte göra det dock. Men det fanns gravar från 1700-talet och vidare. Helt makalöst. Precis sådan där skräckfilms kyrkogård.

Maffigt träd inne på kyrkogården. Lite sagolikt!

Standard

Kommentera

