Allmänt, Australia, Uncategorized

Like the swedish summer.

Helt sjukt vilken underbar och varm dag det var idag. Solen gassade och man kunde lätt gå i korta byxor och linne. Nästa så att man svettades. Jag blev lite glad när jag kollade vädret hemma och vi faktiskt har det bättre här på vintern. Helt sinnes ju! Dock saknar jag skärgården på sommaren, så är det någon som vill ta med mig ut i skärgården när jag kommer hem? Oui?

Jag och Anna gick och tvättade på tvätteriet och medan maskinerna var igång gick vi ner till stranden. Oh my! LOVELY and STUNNING! Så vackert! Jag älskar. Jag behöver inte ens skriva mer om det kolla bilderna istället!

Standard

3 thoughts on “Like the swedish summer.

  1. mormor skriver:

    förutom höghusen och den säkra värmen på sommaren så påminner stranden med sanddynerna vår egen kust vid Halmstad och neråt. Vi var där ett år när det var riiiiktigt varmt trodde man var utomlands. Värt att pröva någon gtång kanske

  2. Ida skriver:

    Har varit i skärgården här i 8 dagar nu å haft sol i princip alla dagar ! 🙂 på fastlandet har det regnat å åskat… Så vi måste dra ut till skärgården i sommar igen! Sandhamn var awesome!! 🙂 miss u ❤

Kommentera

