Allmänt, Australia

Äntligen, men nej.

Okej det må vara en väldigt konstig rubrik, jag vet. Men idag var det faktiskt varmt. Hela 22-23 grader varmt. Jag och Anna gick upp tidigt och mötte Amy för en liten frukost på stranden. Mys! Jag köpte äntligen en super juice till frukost. Åh, saknar min juice maskin hemma. Men i alla fall lyxa jag till det med en juice gjord på spenat, selleri, ingefära, persilja och lite annat smått och gott. Mossigt grön och skön var den. Behövde fylla på mitt vitamin förrådet lite. Nåväl, vi satte oss på stranden och mös i solen och snacka lite skit.

Pratade om allt mellan himmel och jord. Bland annat om en mässa som är imorgon och på söndag. Jag ni gissade rätt det är en spirituell mässa. Med en massa olika healers, clairvoyanter, spå tanter och man kan handla kristaller osv. ja en mässa som är helt i min smak. Ska bli spännande och gå på, dock ganska liten men det är bara runt hörnan här. Det är lite komiskt att vart jag än kommer så hittar jag alltid sådanna här saker. Kul! Kommer nog springa på Amy där.

Nåväl jag och Anna drog hem när Amy började jobba för att byta om till bikini. Sen var det sunbathing time. Vilket varade i fem minuter sen blev det skugga. Så gick vi en bit längre bort för att ta en fika och så kom solen. Vi la oss ner och schwoop 15 min senare kom skuggan och det blev kallt och blåsigt. Så jag vi gick hem istället. Men lite solning blev det. Det var väl lika bra. Eller?

Standard

Lämna en kommentar