Allmänt, Australia

HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Idag fyller jag hela 23 år! YES! Vaknade av att jag hörde Anna fixa och dona i köket. Gick upp och blev hänvisad tillbaka in i mitt rum. Hehe! Söt hon var. Hon hade gjort frukost med smoothie, svenskt kaffe och äggmacka på rågbröd. YUM YUM! 

Och mini muffins till tårta med valnötter och jordgubbe. Paket fick jag också! Hahha hon är så sööööööt! Mitt favoritgodis, halsduk och ring. För att inte glömma en ballong också! Åh, denna födelsedag kommer bli toppen!

Nu ska vi hoppa på färjan över till Bundeena. Solen skiner för fulla muggar så bikinin packas ner! Puss på er alla!

Standard

Kommentera

