Allmänt, Australia

Hello.

Jag överlevde Melbourne. Haha! Vet inte varför jag skrev så. Kanske för att jag har varit hemma i Sydney sen två dagar tillbaks och jag inte har skrivit något här. Ska jag vara ärlig? Helt hoppa till något annat? Okej.

Jag saknar mitt hem. Jag saknar alla hemma i Sverige. Det trodde ni inte va? Inte jag heller. Jag tycker det ska bli skönt att komma hem. Missförstå mig inte. Jag älskar att vara här. Jag har det underbart. Men denna resa har gett mig så sjukt mycket nya idéer, mål och insikt. Vill bara hem och ta tag i allt, for real. Haha! Åh, jag ska njuta av dessa 10 dagar kvar av ledighet. Jag ska göra det bästa och mesta jag kan på min lilla budget som jag har kvar. Det som ska avklaras innan jag åker hem är:

Whale watching, Bondi, bio oct se Magic Mike och bara njuta av stränderna.

Okej, det var ju inte så mycket. Nej. Det kanske blir Madame Tussaude, utgång i City, middag på Svens och en massa annat men dessa är inga måsten för min del. Jag känner mig rätt nöjd med allt jag har hunnit avklara här.

Självklart vill jag ju träffa familjen. Men än så länge har jag inte hört ett enda knyst från dom. Det verkar som om mamman fortfarande är bortrest. Så jag hoppas hon hinner tillbaka innan. Men det känns inte som om det blir av. Vi får helt enkelt se vad som händer.

Ni ska bara veta allt som snurrar runt i min hjärna just nu. Haha! Om jag ändå kunde skriva ner allt. Alla dessa idéer. Oj, oj! Hehe! Det är gött måste jag ändå säga.

Standard

Kommentera

