Allmänt, Australia

Min egna födelsedagspresent.

Denna lila fina klocka har jag köpt till mig själv i födelsedagspresent. Kände att det var dags att ha en riktig klocka. Den är sådär perfekt! Inte för stort ur och inte för liten heller. Perfekt! Jag har letat och letat men inte hittat någon som riktigt faller mig i smaken. Det har alltid funnits något som varit fel. Typ fel urtavla, fel bredd på armbandet, fel funktioner osv. men när jag hittade denna inne på M!MCO i Melbourne blev jag kär. Kunde inte hitta ett ända fel med den. Jag kan säga att det sved ganska skönt i plånboken men väl värt det. Ser det som en investering! Man behöver alltid en klassisk klocka, eller hur?

 

Standard

One thought on “Min egna födelsedagspresent.

Kommentera

