Allmänt, Australia

Three, two, swag!

OPÁ!! Haha! What just happened? These last few days have been awesome. They just flew by. Swoop.

Kan inte förstå att nu är det faktiskt dags för mig att packa allt och dra mig hem. Dags att flyga två grovt långa flygningar för att komma hem. Bläh. Men om jag ser tillbaka på resan så är det värt långflygningar. 

Dessa dagar då det har ekat tomt här på bloggen har jag faktiskt träffat familjen. Eller jag två från familjen jag jobbade för. Är otroligt glad att jag faktiskt tog tag i saken och åkte och träffade dom. Det var både lätt och jobbigt på en och samma gång. Känner inte direkt för att skriva om det här men såhär i efterhand känns det skönt.

Sen har det varit ett massa festande. Japp. Lite för mycket vissa gånger. Men det är ju semester, ledigheter och allt annat. Det tillhör med andra ord. Vi var inne i stan i förrgår då vi såg Magic Mike. OMG! Världens sämsta script men oj så grymma danser. Mhm! You just wait and see! Så efter bion drog vi ut till Sidebar för att kolla in bandet. Hoppades på att det var samma band som förut. Mm, jo till visso var det så. En av killarna som spelade för två år sedan var faktiskt kvar. Det va kul att ha satt sin fot där ännu en gång även fast det var totalt dött. Kolla själva.

I går kväll hade vi en mysig tjejkväll här hemma hos Anna. Katarina, Amy och Elin kom över och vi hade verkligen en klassisk svensk tjejkväll. Tacos, kladdkaka och coca cola. Haha! Jag kan säga att jag åt upp mig inför flygningen. Haha! Så jäkla gott, speciellt när man är bakis.

Nu ska jag bara njuta av dessa få timmar jag har kvar. Solen skiner. Jag undrar lite smått varför jag ska lämna detta land…

Standard

Kommentera

