Allmänt

I’m all yours.

Soaked up i studies. Mhm, and I’m not complaining. Andra dagen i skolan idag. Skönt att vara tillbaka! Fullt ös medvetslös har det varit. Spännande, lärorikt, intressant, givande, känslosamt, aha-upplevelse och allt annat. Jag slutar aldrig att bli inspirerad av min lärare. Vill aldrig att denna utbildning ska ta slut. Det är det som håller mig kvar i detta land ska ni veta. Om de inte vore för att jag gick en sådan underbart fantastiskt utbildning med världens bästa lärare, då hade jag varit på en annan plats i världen och filosoferat. Nu är det dags att återgå till att skriva klart lathunden inför i morgon. Då ska några pusselbitar sättas ihop, längtar!

Bild tagen från weheartit.com

 

Standard

Kommentera

