Allmänt

What up?

Först och främst vill jag påpeka att jag lever. Don’t you worry!! Har bara tappat inspirationen eller nej det har jag inte. Jag har bara blivit distraherad. Av detta…

– Skola, älskar det! 3 dagar borde ha varit längre. Mycket vill ha mer..

– Party, inte så värst mycket. Dock lagom dos i helgen. Mer öl-häng än party kanske jag borde ha påpekat.

– Vänner, många har jag träffat men flera finns kvar. Oj, oj. Längtar!

– Plugg, planera, rita, skissa, skriva och läsa. ÖVA!! Jupp, ÖVA!!

– Städande, vet inte vad som har hänt men har gått och blivit ett neat freak. Plockar hela tiden. Tänker på att jag borde rensa. Va har hänt?

– Kaffe, känns inte så bra. I och med starten av jobbet föll jag tillbaka i kaffeträsket. Dock svart, så är väl lite bättre. 

– Kick off, på Yasuragi. Ni läste rätt. Jag ska inte klaga, underbar kick off var det. En heldag från morgon till kväll. Underbar mat och varma källor. 

– Börja jobba, andra dagen idag. I morgon möter ja barngruppen. Tack och lov inga nya och bara fritids. Har saknat dom små filurerna. Haha!

– Familjen, familjen är här. Hängde med dom hos älskade mormor idag. Mumsig middag, mys i parken och avslutade det hela med en behandling på mamma hemma hos mig. 

–  Livet! Det rullar på vare sig man vill eller ej. Känns i alla fall inte som om jag står kvar och trampar hela tiden. Full fart framåt!

Som ni kanske förstår har det varit full rulle. Nu dags att sova. Trött. 

Standard

Kommentera

