Allmänt

Another weekend.

Well it’s almost over. Just a few hours left. Listening to KIIS fm Los Angeles. It’s Labour day or something over there. Love listening to Ryan Seacrest. Well, downloaded the station to my phone last night. Wishing I lived there. Hehe!

Skämt å sido. Eller jag ska va ärlig. Det är sant. Jag laddade ner appen igår. Är så där nördig och har alltid vilja lyssnat på den radio stationen. Don’t ask me why.

Min helg har varit lugn och smärtsam. Ha, tydligen har jag en infektion i högra axelns slemsäck. WHAT?! Ja.. Man har en slämsäck i axeln lika stor som handflatan. Nu vet ni det också. Har i alla fall haft ont sen i onsdags morse. Så i fredags efter jobbet blev det en sväng förbi City akuten. Där fick man möta en otroligt snygg man. Oj, oj. Haha! En kortison spruta rakt in i axeln. Inte skönt kan jag medela. Så var helt invalid igår typ. Idag är det mycket bättre. Men det känns fortfarande. Vill inte utmana ödet för minsta lilla ansträngning så blir slemsäcken irriterad. Iprenen hjälper lite, I guess.

Nå tänkte bara dela med mig av vad jag har gjort. Inte mycket med andra ord. Jag självklart har jag börjat plugga. Rena grekiskan. Verkligen men det tar sig antar jag. Bara att läsa och läsa vidare.

Nu skall jag hem och blanda till salvor! Längesen nu. Sen ännu mera plugg.

Föresten.. Jag har blivit med massagebänk nu. Åh, den är så fin!! It’s lovely! Svart och fin med trästomme. Älskar den! Can’t wait to use it!!

Standard

Kommentera

