A wish., Allmänt, My bucket list.

Live in the moment.

Att det ska vara så svårt hade jag faktiskt inte någon aning om. För en sekund tänkte jag att jag faktiskt var duktig på att leva i nuet men nej, nej. Det är ofantligt svårt. Men jag ska lära mig. Lära mig att njuta av varje sekund av livet. Vara tacksam för allt. I’m going to learn how to live in the moment

  • My bucket list:
  1. Live near the beach.
  2. Learn to live in the moment.
Standard

One thought on “Live in the moment.

  1. Pingback: Receive a bouquet of flowers for no reason. «

Kommentera

