Allmänt, Uncategorized

Positiv ska man vara.

Känner redan när jag skriver att det inte alls är så positivt i den meningen. Ligger en lite negativ klang av ordet ska. Mer menat att jag ska tänka positivt.

Sjukskriven idag och i morgon. Blir ett besök på vårdcentralen faktiskt. Nu får dom hjälpa till. Åtminstone så jag vet exakt vad det är. Lär väl enbart bli skickad till sjukgymnast dock. Vi får se.

Jag vet att innerst inne så är det en blockering nånstans. Om jag bara visste av vad. I have my guesses. Så det ska jag jobba på. Så störande. Klättrar på väggarna hemma. Får ingenting gjort heller. Har en hel lista på saker som måste göras. Kan typ göra två av dom sakerna annars kommer jag bara överanstränga axeln. Prutt. Bajs. Förlåt. Slänger ur mig lite olika ord när jag är smått irriterad. Istället för att svära typ. Arbetsskadad från jobbet att man inte får svära längre.. Haha!

Föresten är det gött att lyssna på KISS fm. Dom spelar lite annan musik än svenska kanaler, låtar och artister som inte slagit här. Trött på att The Voice alltid spelar typ 10 olika låtar om och om igen. STÖRANDE! Men nu har jag den Amerikanska kanalen istället. Yeah baby!

Standard

Kommentera

