Allmänt, Ekologisk hudvård.

I love what I do.

I love, love, LOVE my education. Helt sjukt vad jag älskar detta. Tänk att lilla jag ska bli en ekologist huvårds terapeut!!

Första dagen med elevpraktik avklarad. Åh, älskar! Även fast man är så nervös och vill bara springa därifrån innan man tagit första kunden så älskar jag det. Den där spänningen och nervositeten släpper lika fort som kunden har lagt sig under mina händer. Det är magi! Jag kan liksom inte beskriva till 100% med ord vad jag känner innan, under och efter en behandling. Men något i längd med närvaro, stillhet, avslappning, extas, hemma, trygghet, kärlek, medvetenhet och en massa andra saker. Som sagt svårt att beskriva.

Fick en så otroligt fin och kärleks fylld komplimang.

– Du är en otroligt fin terapeut! Du har det rätta trycket och känslan!

Att få höra det fick mig att vakna upp. Fick mig att titta på mig själv genom andra ögon. Min kund gav mig en sådan vacker, härlig, underbar och fin känsla. Det gjorde min dag och värmde mitt hjärta!

Vill bara fortsätta med detta dag ut och dag in. Nu jäklar ska ni får se att det händer grejer. Vänta bara!

På livets resa är tillit näring, skickliga gärningar skydd, visdom ljuset på dagen och medvetenhet skydd på natten. Om du lever ett rent liv, kan ingenting skada digBuddha

Standard

Kommentera

