Allmänt

Just need to..

Spy lite galla. Gargh. Kan vara PMS, kan vara jobbet, kan vara min HSP, kan vara mycket. Men fakta är att just nu är det storm inom mig. Jag är ute på öppet hav och båten håller på att kapsejsa. Punkt slut. Fakta. Irritation. Ensamt. Frustrerande. Mörkt. tråkigt. Utmattande. Bajs.

Så tack för att jag fick skriva av mig. Nu vänder vi på steken. Hmmm. Okej, jag behöver sömn. Jag behöver vara själv. Jag behöver lära mig att stänga av. Jag behöver åka bort. Kan jag det? Nej. Men det är helg om en dag. En helg jag ser fram emot. Mässa på Münchenbryggeriet med fina Rebecka. Hoppas, hoppas att jag är en aning piggare och positivare. För jag kan meddela att jag inte är speciellt trevlig att vara kring när dessa dagar infaller, inte ens trevlig att prata i telefon. Nu var det ett tag sen och dom infaller inte lika ofta längre. Tacka gudinnorna för det!  Haha! Nej men seriöst så vet jag varför det är som det är när jag kapsejsar. Största påverkan är att jag är trött. Mitt minuskonto har liksom på något sätt bara dubblerats. Sen hjälper det ju inte på det att man också är en HSP person heller. Inte heller hjälper det att man har en sånt sjukt psykiskt (även fysiskt) påfrestande jobb. Inte heller hjälper det att man vill donera bort sin axel för att den värker. STRESS!! 

Standard

Kommentera

