A wish.

I want.

Jag snubblade in på H&Ms hemsida och ser att dom ska släppa en ny kollektion som heter The grey concept nu den 1 november. Alltså jag typ dör vad snygga kläder. Jag har inte varit ute på stan och shoppat kläder på evigheter. Inte riktigt min grej längre men när jag såg denna måste jag ju ge mig ut på stan den 1 november. Det är ju fy tusan redan nu på torsdag. Speciellt denna fina klänning! VILL HA! Kolla ringningen i ryggen. Hoppas, hoppas att den är tillräckligt lång för mig och att den framförallt sitter snyggt. Tänkt denna och ett riktigt statement halsband… 

 

Standard

Kommentera

