Allmänt

Sjukgymnast, första besöket.

20121108-134227.jpg
Så nu äntligen gjorde jag det. Fick en tid i sista minuten. Trodde aldrig att det skulle vara så lång väntetid för att gå till en sjukgymnast. Herregud. Fem veckor sa dom och två veckor tog det. Bra. Nu är det gjort. Skönt. Tydligen har jag överrörliga leder i min högra axel. Kul. Man kan tydligen leva ett normalt liv med det. Hehe. Så skum kommentar från min sjukgymnast. Haha! Nåväl. Fick lite triggerpunktsbehandling denna gång. Good!

Varför kan man inte slappna av i sina muskler när dom ber en att göra det?? Säg men det. Jag hade ett jäkla problem med att slappna av i musklerna i armen. Typiskt mig. Jag tror jag slappnar av men i själva verket för jag det inte. Inte konstigt att jag har spänningvärk lite överallt i kroppen. Ännu ett tecken på att jag verkligen borde meditera mera?

Har ju haft det hört utan smärta sen i söndags. Kan det vara healingen och en lugn stund fri från jobbet? Hoppas det håller i sig i alla fall. Ska tillbaka till Haninge Fysio Center på tisdag för att få ett träningspass för min axel. Dock kanske jag behöver en behandling till om smärtan kommer tillbaka. Hoppas som sagt inte.

Standard

Kommentera

