Allmänt, Första trimestern

På riktigt..

20140402-075627.jpg

Det är helt galet och helt fantastiskt underbart att vi fick se vår lilla skatt i måndags. Titta hur ofantligt söt lilla Scorpio är? 

I måndags var vi  i v.9 (8+6) och hade ett inbokat möte för VUL med Eva Enochsson på eftermiddagen. Jag måste erkänna att jag var lite nervös inför VUL även fast jag vet att allt var okej. Det fanns inga tecken på att det skulle vara knas.

Jag är verkligen tacksam för att vi får gå och kolla dessa tre gånger v.7, v.9 och v. 12. Det är ju tack vare (om man nu kan uttrycka sig så) våra tidigare missöden med ett X i somras och ett missfall i januari i år. Det är så häftigt att se utvecklingen av vår lilla Scorpio. Spana in hur lilla Scorpio såg ut i v.7 (6+9) här. Den utvecklingen som skett på dessa två veckor är helt galet. Nu kan vi se ett litet barn. En liten varelse som ska växa och växa och växa i min mage. Man ser huvudet, kroppen, armar och ben. På skärmen kunde vi se hur lilla Scorpio dansade för oss. HIHI! Galet fantastisk upplevelse. Att man kan se så mycket redan så här tidigt…!

Vi gick därifrån med ny tid bokad i v.12 och sen fick vi tre fantastiska bilder på våran lilla Scorpio. Kärlek!

Standard

Kommentera

