Allmänt, Första trimestern, Yoga

Prenatal yoga v.10 (9+6)

Har lyckats hitta en underbar app på vår iPad som heter Beautiful Belly. En app där en kvinna som är yogainstruktör delar med sig av yogapass gjort för gravida under hennes egen graviditet. Man följer henne från första trimestern med tre pass, sen in i andra trimestern i tre pass, tredje trimestern i tre pass och sen efter födseln med babyn i tre pass. Underbara pass och speciellt kul att hon själv är gravid under passen och hon verkligen anpassar efter utvecklingen med magen och barnet.

Så nu tänkte jag att det var dags att testa första passet nu på morgonen. Skulle vara underbart att få in det varje morgon. Det skulle verkligen fungera då jag ändå vaknar tidigt och går upp med Kalle och sen börjar jag jobba två timmar senare. So no excuses..

20140407-084417.jpg

Så här fint myste jag till det vid min yogamatta.

Standard

One thought on “Prenatal yoga v.10 (9+6)

  1. Pingback: HELHET » Exercise v.12 (11+5)

Kommentera

