Allmänt, Första trimestern

200 dagar kvar och hungern tar över

Ni läste rätt. Bara 200 dagar kvar till vi får träffa vårt lilla mirakel!

Känns lite galet att skriva 200 dagar. Det är ju väldigt många dagar. Bara 80 dagar har gått sen start. Men dom 80 har faktiskt gått ofantligt fort. Dom första 30 första var vi ju inte medvetna om över huvudtaget. Så 50 dagar gick fort!! Och snart har vi klarat av första etappen. Bara 4-5 dagar kvar sen är vi igenom första trimestern.

Detta firar vi med sushi på min brors jobb! Galet sugen på misosoppa.

PS. Har en sån där dag då jag är konstant hungrig. Jag är liksom inte sugen undan verkligen hungrig. Måste äta varannan timme. Och jag har liksom inte varit så fysisk idag utan jobbat hemma. Blir verkligen vrålhungrig drygt en timme efter ett mål. Usch. Vrålhungrig är bara förnamnet. Skulle jag inte äta tar magsyran över som ett brev på posten. Tur att jag är hemma så jag kan äta en morot, frukt, måltider och annat när jag vill.

Standard

Kommentera

