Allmänt, Andra trimestern, Holistiskt, Tips och trix

OMG!

Jag följer ju självklart tidningen Nära Barn på Instagram och idag hände något speciellt.. Jag ser i flödet att dom har tagit en bild på den HÄR bloggen och länkat hit på sin hemsida. Jag höll på att trilla av stolen, milt sagt.
20140524-173816-63496487.jpg
Nära Barn har varit inne och spanat på MIN blogg. Tusen tack Nära Barn för länkningen och att jag fick hamna i ert flöde.

Så om någon har hittat hit via dom, är ni självfallet VARMT VÄLKOMNA hit till min blogg om livet som gravid och blivande mamma mitt i storstan med en alternativ syn på det hela.

Detta ska nu firas med en god grönsallad med kyckling, körsbärstomater och en mango chutneysås. Får inte heller glömma förrätten som är en iskall gaspacho. Till det skålar vi i bubbelvatten med en skiva citron i!

PS. Till efterrätt blir det ett lass med härliga jordgubbar!!!

Standard

2 thoughts on “OMG!

Kommentera

