Allmänt, Andra trimestern

Första magbilden v.18 (17+6)

20140602-151209-54729010.jpgHär har ni den, lilla magen idag. Tänkte att det var dags för en magbild här. Har flera stycken sedan v.5 men dom är inte riktigt gjorda för offentligheten. Längtar verkligen tills den poppar på riktigt. När det blir riktigt tydligt. jag kan tycka att man kan se att jag är gravid, många som känner mig och vet hur jag ser ut när jag inte är gravid ser stor skillnad. Den är ju helt platt i vanliga fall. Nu är det en liten bula. Eller hur?

I morgon går vi in i vecka 19. Lilla Skorpan verkar vara en livlig liten filur. Hela dagen idag har jag känt Skorpan röra sig där inne. Först på morgonen var det aktion så att till och med Kalle fick känna flera sparkar. Sen har det fortsatt hela dagen till och från. Hur underbart som helst!

PS. Ni ser hur fin den lilla silverbolan är. Älskar hur den plingar ljuvligt! 

Standard

Kommentera

