Allmänt, Andra trimestern

Halvtid och några dagar till…

Vad hände? Hur kunde tiden gå så fort? 

Nu helt plötsligt kan man börja räkna ner istället. 135 dagar kvar tills BF. Galet, magiskt och fantastiskt. Detta händer på riktigt. Det är inte bara en dröm. Vi ska ha barn. Ett magiskt litet novemberbarn. Detta kommer att bli den bästa hösten någonsin. Hösten då jag blir mamma.

I och med denna milstolpe i graviditeten har jag nu gått ut offentligt (med bilden nedan) med graviditeten på mitt Instagram-konto. Sök på emjaqueline och följ gärna mig där också!

20140624-203513-74113531.jpgEn härlig skogspromenad ute i Stockholms skärgård på midsommarafton.

Så midsommarafton var en speciell dag och lite utöver en vanlig midsommarafton. Vi firade halvtid i graviditeten och 17 underbara månader tillsammans. Tre stora högtider att firas!!!

Så nu behöver jag fylla på här i bloggen med en massa inlägg som inte har publicerats på grund av högtider och framförallt en massa jobb. Har lite nya idéer nu när vi kommit halvvägs. Ja, jag upprepar att vi kommit halvvägs ofta. Ja, jag är helt överlycklig att allt går som det ska. Ja, jag är lite mallig över det. Ja, jag är mäktigt stolt.

Halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs, halvvägs…

 

Standard

Kommentera

