Allmänt, Tips och trix

En mamma blir till

Många av er kanske har sett på nätet eller i tidningen att denna fina bok nyligen kommit ut av Malin Wollin. Jag snubblade över den när gravida Underbara Clara prisade den. Såg även att  gravida Josefin Knave införskaffat sig denna goding till sommarläsningen.

I söndags var jag och Kalle på söndagshäng i stan med han mor. Förutom att bli totalt bortskämda med god Italiensk lunch fick vi oss varsin bok. Jag fick Malin Wollins bok En mamma blir till och Kalle Knausgård Min Kamp 2.

Ja, allt jag läser om just nu har bara med graviditeten att göra. Nästan. Har en hel trave med böcker rörande det ämnet. Har skrivit om några tidigare här.

Från första sidan var jag fast. Älskar hennes sätt att skriva och utrycka sig på. Det är så många känslor i det. Mest skrattar jag.. hihi! Men självklart finns det även med mörka delar kring graviditeter. En jävligt bra och mänsklig bok. Ser fram emot att läsa mer i den!!

717650

Standard

Kommentera

