Allmänt

Oops..!

Där försvann visst en hel vecka utan ett endaste blogginlägg.. No good!

Men med intensiva och sjukt roliga sista arbetsdagar innan semester förra helgen, tog energin slut. Sen rullade ju vardagen på som vanligt och bloggen hamnade i skymundan. Men det finns faktiskt egentligen inga ursäkter för att inte blogga. Så nu sitter jag här vid datorn efter en påmmindelse av Ida, som föresten har skaffat sig en egen bebisblogg/gravidblogg eller vad man ska kalla detta vi gör. Ni hittar henne här.

Idag firar jag in vecka 23 med en god slurpig smoothie. En enkel ”släng ihop det du har”-smoothie. Havregurth (vill trappa ner på alla mjölkprodukter..), banan, blåbär, hallon, kokosolja, gurkörtsolja, nyponfröolja, ärtprotein, spirulina, baobab och en nypa vanilj. 

Så här sitter jag och sörplar och skriver. Solen skiner utanför och jag ska strax bege mig ut. Ska äntligen få träffa min kusin som fick tvillingar för några månader sen. Ska bli mys med bebisgos! Lite ärenden ska hinnas med. Ska hämta ut ett efterlängtat paket på posten. Guess what it is!!.. Avslöjar i ett annat inlägg.

Semester har jag mjukstartat själv. Kalle jobbar sin sista arbetsdag idag. Mamma fyller år idag!! GRATTIS MAMIN!! Hon och småtrollen kommer ner till Stockholm i morgon men jag får leka med henne och dom först på söndag. Och på söndag är en stor STOR dag för mig och Kalle. Vi smider lite planer som avslöjas då. Sen är semestern i full blom. Hoppas på sol och värme och badväder. Less på regn och rusk. Dock är det ju väldigt skönt som gravid att det inte är 30 plusgrader men vad fasiken. Sol behövs. Mer om semesterplaner och påhitt kommer ni ju kunna följa här på bloggen.

c2c662e26136d67344906b9dc827c310Bild från Pinterest.

Åh, bebis. Gos. Mys. Kärlek. Längtan.

 

Standard

Kommentera

