Allmänt

Ettårig förlovningsdag

Idag var det ett år sedan du gick ner på knä. Omringade av Medelhavet, Etna och den fantastiska platsen Taormina. Jag hade inte en susning om vad du hade planerat för oss. Du sa efteråt att du var nervös vilket jag aldrig märkte. Att du trodde jag visste vad du skulle göra. Men icke.. Du kom med världens bästa överraskning.

Det är så kul att titta på bilderna därifrån, den kvällen. Minuterna innan du gick ner på knä då jag höll på att knäppa en massa bilder på dig. Dom obekväma ‘Hej vi har precis förlovat oss här, kan du ta kort på oss med Etna i bakgrunden’ -bilderna. Alla försök till en bra ‘ringen på fingret bild’. Underbart att ha som minne! Så många underbara känslor som snurrade runt. Kärlek på intensiv nivå.

förlovning

En helt magisk kväll på Sicilien. Tänk att du vill gifta dig med mig? Att vi som har varit anti äktenskap helt och hållet nu har ändrat syn då vi hittat varandra.

Ord kan inte beskriva allt jag känner för dig. Du har gjort mig till en hel människa. Det är dig jag har väntat på hela livet. Du är mannen i mitt liv.

Du kommer bli den bästa maken och pappan i hela världen. Jag älskar dig, to the moon and back a gasillion times!

Du, jag och Skorpan. 

Standard

Kommentera

