Allmänt

Grillmys med mamma & company

20140712-211306-76386668.jpgHär har ni underbart söta lilla Ginza och Tiger. Dom har precis flyttat in hos moster från mamma. Blir så sugen på katt..

20140712-211307-76387060.jpg

Medan Kalle befann sig på AIKs match i Solna blev jag inbjuden på grillmiddag hos moster med mamma och kusinerna. En gravid kvinna som jag tackar inte nej till det sällskapet och framförallt inte till en god grillmiddag. Allt runt mig nu kretsar kring mat. Mat, mat, mat och mera mat. Ni kan fråga Kalle!

Nu ligger jag här hemma mätt och belåten bredvid älsklingen. Vi myser framför lördagsfilm med lite lördagsgodis (en ovanlig företeelse för mig sen graviditeten började.. Men blev så suktad av småsyskonens lördagsgodispåsar!)

Standard

Kommentera

