Allmänt

Ja må ja leva, ja må ja leva…

20140715-183658-67018986.jpg

En triss i mig som liten skitunge.

Jo men så ni förstår, jag fyller faktiskt år idag. Tro det eller ej men hela 25 år blir lilla jag. Ett kvartal.

Denna dag ska jag göra allt för att det ska bli en underbar födelsedag. Har lite att bli kompenserad för då jag jag förra året inte firade min födelsedag. Det var nämligen dag två på förlossningen och jag var nerrogad på grund av utomkvedshavandeskapet och blödningen den skapade i buken. Jag mådde inte alls bra. Kommer ihåg hur dom flera gånger om dagen undersökte mig där nere, tog blodprov på blodprov, gav mig mer smärtstillande.. Inte den bästa födelsedagen så att säga. Tur var det att jag blev så fint omhändertagen av Kalle (som fanns med mig varje minut på förlossningen, alla 5 dagar jag låg inne) och min mamma som kom förbi varje dag med mat till Kalle, godis till mig och en massa kärlek till oss båda! Älskar er!

Men nu ska vi inte stanna i gamla minnen. Nu är det dags att skapa nya. Idag blir det kalas för mig i stora lass vid lunch tillsammans med min stora familj! Ska bjuda på en härlig sallad med färskpotatis, paprika, tomater, rödlök, kyckling, fetaost och morötter. Tillbehör till det blir fröblandning, god rustik baguette och en hemmagjord krämig senapsvinaigrette. Till efterrätt blir det hemmagjord princesstårta. Nom nom!

Ha en underbar dag och hoppas den är lika fylld med kärlek som min!

725948b772c166581b14f1a43346a348

Standard

Kommentera

