Allmänt, Tips och trix

Bonjour mademoiselle

20140731-213332-77612293.jpg
Nyss hemkommen från en underbart god middag med min älskade kusin vitamin. Hon tog med mig till fabulösa Mister French vid Skeppsbrokajen.

Vi hade en utsikt med härlig kvällssol mot Skeppsbron och Djurgården. Vi åt goda rökta räkor, mustig Moules Frites och en helt okej burgare. Härliga samtalsämnen flödade, bland annat om framtiden för oss båda. Skorpan var vaken under hela kvällen. Kan det vara så att hen älskar skaldjur?

Kommer sakna snäckan när hon drar upp till Grythyttan för plugget igen i slutet av augusti. Vi kommer förmodligen inte hinnas ses igen förens lilla Skorpan är ute. Längtar!!

Tack för en fin födelsedagsmiddag snäckan!! Älskar dig!

Känner mig så bortskämd idag. Härlig frukost och underbar middag med fina personer. Mycket kärlek denna dag. Nu blir det mer mys fast med min anda hälft. Tacksam över att ha så fina människor i mitt liv.

Standard

Kommentera

