Allmänt, Andra trimestern, Tredje trimestern

Tredje trimestern?

20140808-151742-55062322.jpg
Bild från Pinterest

Hur är det nu. Jag och Ida snackade om det förut men vet inte riktigt om vi kom fram till nått. När går man in i tredje trimestern? Enligt förra inlägget där jag plockar informationen från 1177.se så ska jag idag gå in i tredje trimester. Redan? Men enligt andra om en vecka i vecka 29 (28+0).

Så hur är det nu? Vecka 28 eller vecka 29? Jag skulle tro att det har med att man går 28 hela veckor vilket tyder på vecka 29 (28+0). Jag kommer nog gå på det. Eller? Blir tokig. Hur är det?

Standard

One thought on “Tredje trimestern?

  1. jag vet faktiskt fortfarande inte! det står olika överallt när man söker på nätet 😛 men jag tror mest på från v 29 (28+0).

Kommentera

