Allmänt, Örter, Holistiskt

I den underbara oasen

Idag startade äntligen skolan igen. Jag jobbar där som lärarassistent åt min kollega/lärare Lena Losciale sedan ett halvår tillbaka. Dessa dagar är helt underbara. Jag får fylla på med inspiration, repetera studier och vara bland fantastiska människor.

20140814-131522-47722572.jpg
Så här sitter jag i stort sett två tors-sön helger i månaden.

Vad är det för utbildning? Jo, en ettårig Ekologisk Hudvårdsterapeut utbildning. För att läsa mer om den gå in här. Jag gick den utbildningen 2012-2013 när hon hade den på Axelssons. Idag har Lena den helt solo i sin underbara botaniska butik på Birkagatan 19 i Stockholm. Väl värt att besöka och man hittat alltid något att köpa med sig hem!! En underbar oas mitt i stadsdjungeln.

Standard

Kommentera

