Allmänt, Kärlek

Nitton månader

20140820-162902-59342494.jpgDen här mannen har jag fått äran att dela resten av mitt liv med.

Jag kan inte riktigt förstå att det gått redan nitton månader sen vi blev ett par. Sedan vi tog steget att kasta oss rakt in i varandras famnar och omslukas av vår kärlek till varandra. Det har varit nitton händelserika månader. Vi har hunnit gå igenom både stora och små saker tillsammans och idag sitter vi här starkare än någonsin med förlovningsringar på fingrarna, en lite knodd i magen och många fantastiska år framför oss.

Igår när du hade Skorpantid på kvällen blev jag alldeles rörd inombords. Att se hur fint du pratar till vårt mirakel och vilken underbar respons du fick tillbaka genom livliga buffar. Att få ligga och titta på dig, smeka ditt hår, känna rörelserna i magen och och höra din röst tala till Skorpan är så underbart vackert att få vara med om. Tänk sen när jag får lägga mina ögon på er båda. När du håller om Skorpan för första gången. Det kommer bli ännu mer magi och om jag känner mig rätt kommer tårar av kärlek spruta hej vilt.

Du ska veta att jag känner mig som den lyckligaste kvinnan på denna jord som får spendera varje dag bredvid dig. Och du kommer bli den mest fantastiska pappa och make någonsin. 

Jag älskar dig ända bort till månen och tillbaka, miljoner gånger om.

Standard

Kommentera

