Allmänt, Örter, DIY, Holistiskt

En oas mitt i stan

20140824-201925-73165362.jpg

Så har ännu en jobbhelg hos Lena Losciale glidit förbi med en väldans fart. Denna helg var det fokus på hårbottenvård och botanisk makeup. Hela hårbotten-avsnitett var helt nytt för mig då när jag gick utbildningen till Ekologisk Hudvårdsterapeut inte hade det i sin kursplan. Så jag är överlycklig att ha breddat min kunskap ytterligare. Sen har vi faktiskt botaniserat om i butiksdelen. Mer höstkänsla nu! Ser ni hur fint det är där? Vem vill inte befinna sig där? Gå runt och dofta, klämma och smörja?

Ta och besök butiken nästa vecka. Öppet tor-fre kl. 10-18 lör-sön 11-16. Butiken hittar du på Birkagatan 19, T-bana S:t Eriksplan.

Standard

Kommentera

