Allmänt

I still got it.

20140831-204400-74640094.jpgKolla in Kalles crazy haircut a la moi. Nej, detta är inte slutresultatet. Men halva håret klart. Jag tog denna bild innan jag dök in i överhåret. Det känns skönt att jag faktiskt fortfarande har klippandet i mig. Jag har inte jobbat som professionell frisör sedan tidig vår 2009. Det var alltså ett år efter studenten och livet lockade mer än frisörjobbet. Jag är en person som älskar att skapa med händerna och kan njuta av att klippa hår men att stå i en salong 5 dagar i veckan och andas in giftiga ångor från färgningar, stylingprodukter, permanenter m.m. är inget alternativ för mig. Men att hobbyklippa och styla hår med stjyssta ekoprodukter tackar jag inte nej till och så har det varit i stort sett sedan 2009. Idag fick min älskling sätta sig i stolen. Dock har jag ingen bild på slutresultatet då det blev stressigt med att hinna fixa det sista inför Idas babyshower. Men han är nöjd och jag är nöjd. Ska försöka hinna med en till klippning innan Skorpan kommer.

Standard

Kommentera

