Allmänt, Kärlek, Tredje trimestern

Minne från helgen innan vi plussade

Lördagen den 22/2 2014 hade vi en datenight. En kväll jag som jag såg fram emot väldigt mycket. Jag var under denna tid sjukskriven från jobbet 100% p.g.a. missfallet som skedde i början av januari. Jag började må bättre och höll på att strukturera upp jobbsituation, terapeut och annat som jag behövde ta tag i. Jag hade världens finaste stöd runt omkring mig under denna tid som gjorde att allt blev mycket bättre, mycket fortare. Men nu tillbaka till den lördagen i februari. Vi skulle ut och roa oss jag och Kalle. Lämna hemmets trygga vrå. Vi skulle gå på konsert och se mitt favoritband. 30 Seconds To Mars som då spelade på Fryshuset.

En underbar minnesvärd kväll. Vi njöt av varandras sällskap, musiken, showen.. Allt var så jäkla bra!! Kommer ihåg hur jag hela tiden stod och spanade in min otroligt snygga och fantastiska fästman. Blev påmind om vilket fantastiskt liv jag lever med honom och alla andra runt omkring mig. Jag var lycklig och galet kär igen. Även helt omedveten (vi hade inga planer på att försöka igen) om att vi 5 dagar senare skulle få reda på att vi väntade smått igen.

Så för tre dagar sen så kollade jag in på YouTube och ser att 30 Seconds To Mars hade varit och spelat hos Ellen Degeneres med en av deras grymma låtar ”Do or Die”. Detta klipp väckte så fina minnen från den kvällen att jag var tvungen att dela med mig av klippet. Här har ni det. Lyssna och njut!

Standard

Kommentera

