Allmänt, Tredje trimestern, Yoga

Fryst mitt yogakort, check!

Nu har jag lyckats få frysa mitt yogakort hos Urban OM i tre månader med start från 1/11 och tre månader framöver. Vilken lättnad! Jag är lite sent ute kanske men det är förens nu jag har tid att ta tag i saker som finns på Att-göra-listan. Detta har legat över mig och jag var lite orolig att dem inte skulle gå med på det då jag ”glömde” kopiera mitt moderskapsintyg som jag skickat in till Försäkringskassan. Men det gick bra ändå tack och lov. Jag menar det syns ju i alla fall att jag är gravid nu. Hehe!

75f52791f838d764498bc78a96db8fa4

Standard

One thought on “Fryst mitt yogakort, check!

  1. Pingback: click for source

Kommentera

