Allmänt, Bebissaker, Tredje trimestern

En lunch på stan med mormor

S0000007133891_F_W40_20140124085402I veckan så var jag och mormor ute och åt lunch tillsammans. Vi passade på att på vägen hem till henne spana lite i butiker. Jag var då på jakt efter amnings-bh och hade tidigare sett detta kit på Lindex med Ida. Dock hade dom bara i i storlek S. Så vi gick in jag och mormor på Lindex i city där dom bara hade storlek S och L. Jag provade storlek L men det var aningens för stor runt om. En M skulle sitta mycket bättre. Dom kollade på nästa butik åt oss och där skulle dom ha minst 7st i den storleken. Så vi traskade dit då det låg 2 min bort. Mormor hade dessutom fått erbjudande på Lindex köp tre plagg och få 25% rabatt. Jo man tackar. Inte helt fel när man ändå måste inhandla detta. Mormor plockade på sig strumpor och ett läppstift. och vips så var vi uppe i tre saker och vi får 25% rabatt.

Min älskade mormor är ju för allt för go. Hon köper allt och så får jag amnings-bh:arna av henne. Inte fick jag betala dom. Nope. Bortskämda jag blir sjukligt tacksam. Tusen tack igen mormor!! Det behövde vi fira kände jag och bjöd mormor och mig själv på en varsin riktigt saftig och stor cupcake från Gallerian. Mums!

Standard

Kommentera

